- Dacă covoarele predate se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (ex. defecţiuni provenite din insuficienta rezistenţă a ţesăturii și a cusăturii, din insuficienta rezistenţă a coloranţilor etc) constatate de responsabilul CTC al unităţii, aceasta este absolvită de orice răspundere.
- Spălarea covoarelor se efectuează cu apă rece și detergent pentru covoare.
- Restituirea covoarelor se face numai ȋn urma prezentării bonului de comandă primit la preluarea lor.
- Pentru covoarele neridicate ȋn termen de 7 zile calendaristice de la intrarea acestora ȋn unitatea noastră, se va percepe o taxă de magazie de 1% / zi. Covoarele neridicate ȋn termen de 1 lună se consideră abandonate și se vor valorifica pentru acoperirea costurilor serviciilor prestate.
- Pentru evitarea unor neȋnţelegeri vă rugăm să verificaţi atȃt la predarea comenzii căt și la preluarea acesteia, dacă covoarele scrise pe bonul de comandă corespund cu covoarele predate/preluate de Dvs.
- Eventualele reclamaţii trebuie făcute ȋn momentul preluării covoarelor, reclamaţiile ulterioare nu vor fi luate ȋn considerare.
- Orice covor utilizat prezintă un grad de uzură de minim 30%.
- În cazul deteriorării, pierderii sau futului datorate societăţii noastre, MARA CAR WASH & SERVICE SRL va despăgubi clientul cu maxim 10 ori valoarea prestaţiei aferente produsului respectiv.
- Covorul, care nu posedă eticheta cu recomandările de ȋntreţinere ale firmei producătoare, se primește pentru spălare numai pe răspunderea clientului.